Nathalie de Rooij

Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Reizen doe ik ontzettend graag! Op deze manier, door vrijwilligerswerk, hoop ik een klein puzzelstukje te zijn in het geheel, een zandkorreltje hulp aan een arm land.

Maar als veel mensen een zandkorreltje hulp brengen, dan doen we samen heel veel! Be the change you want to see in the world, zei Ghandi!

Bovendien leer je de mooie cultuur beter kennen door echt ondergedompeld te worden daar! Hier kijk ik ook erg naar uit.

Over mijn reis

Ik ben een geluksvogel!

Vorig jaar mocht ik nog vrijwilligerswerk doen bij the Elephant and Rhino Conservation & Research Project in Thanda Private Game Reserve aan de oostkant van Zuid-Afrika.  Dit jaar ga ik ook vrijwilligerswerk doen in dit mooie continent.

ik ga helpen op een basisschool in Burkina Faso, in het westen van Afrika!

Bezochte landen

Ik heb 28 landen (11%) bezocht:

België, Burkina Faso, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Ierland, IJsland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Marokko, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Zuid-Afrika, Zweden.